Regulamin Mediów NANI?!Con 2025

Wersja PDF niniejszego regulaminu jest dostępna w tym miejscu.

§1 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin dotyczy Konwentu Anime & Fantastyka Nanicon 2025 (zwanego dalej Wydarzeniem), mającego miejsce w dniach 1-3 sierpnia 2025 r. w ____________________________________________(zwanego dalej Budynkiem) oraz odgrodzonego obszaru wokół budynku (zwanym dalej w całości Terenem).
  2. Organizatorem Wydarzenia jest Fundacja Wujki Fandomu wpisana do rejestru pozycji KRS w rejestrze Stowarzyszeń pod numerem KRS: 0001159909 (zwana dalej Organizatorem).
  3. Każdy Przedstawiciel Mediów, którego definicja znajduje się w § 2 ust. 1 zobowiązany jest do stosowania się do zaleceń niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu Konwentu Nanicon 2025.
  4. Komunikacja pomiędzy Organizatorem a Przedstawicielem Mediów odbywa się za pośrednictwem kanału, który został wykorzystany do kontaktu z Organizatorem, o ile ustalenia indywidualne nie będą stanowić inaczej. Organizator nie zobowiązuje się do udzielania informacji dotyczących szczegółów współpracy pomiędzy Przedstawicielem Mediów a Organizatorem inną drogą komunikacji, niż wyszczególniona powyżej.
  5. Przez stronę internetową Wydarzenia rozumie się witrynę www https://www.nanicon.pl/.

§2 Uczestnictwo w Wydarzeniu

  1. Przedstawicielem Mediów jest każda osoba, której zgłoszenie medialne zostało zatwierdzone przez Organizatora.
  2. Przedstawiciel Mediów zobowiązany jest do odbioru opaski na rękę oraz identyfikatora na stanowisku akredytacyjnym dla Mediów. Jeżeli Przedstawiciel Mediów pełni również inną funkcję na Wydarzeniu, akredytacja może odbyć się w innym miejscu, co zostanie w takiej sytuacji wyraźnie nakreślone przez Organizatora.
  3. Przedstawiciel Mediów zgłasza chęć nawiązania współpracy Medialnej na Wydarzeniu poprzez wypełnienie zgłoszenia przeznaczonego osobą medialnym.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia bez podawania przyczyny. Zgłaszający zostanie poinformowany o odmowie kanałem komunikacyjnym, o którym mowa w §1 ust. 4.
  5. Przedstawiciel Mediów nie otrzymuje dostępu do strefy noclegowej wyłącznie na podstawie zatwierdzonego zgłoszenia. O potrzebie uzyskania dostępu do tej strefy Przedstawiciel Mediów musi poinformować Organizatora przed zatwierdzeniem zgłoszenia. W szczególnych przypadkach Organizator może zezwolić Przedstawicielowi Mediów na zgłoszenie takiej potrzeby po zatwierdzeniu jego zgłoszenia, jednak nie później niż do dnia 15 lipca 2025 r.
  6. Wszelkie ustalenia indywidualne między Przedstawicielem Mediów a Organizatorem są wiążące na mocy umowy ustnej.
  7. Organizator zastrzega sobie prawo do anulowania zatwierdzonego zgłoszenia w całości lub części, jeżeli Przedstawiciel Mediów nie będzie stosował się do postanowień niniejszego Regulaminu i/lub Regulaminu Konwentu Nanicon 2025.
  8. Przedstawiciel Mediów nie pobiera wynagrodzenia za zrealizowanie określonych między nim a Organizatorem zadań na Wydarzeniu.

§3 Zgłoszenie medialne

Zgłaszający jest zobowiązany do udzielenia Organizatorowi poprzez zgłoszenie, wszystkich niezbędnych
i zgodnych z prawdą informacji.

§4 Prawa i obowiązki Przedstawiciela Mediów

  1. Przedstawiciel Mediów jest zobowiązany do:

a.                 Sporządzenia relacji z Wydarzenia zachowując profil swojej działalności.

b.                 Opublikowania wybranej oraz istotnej części swoich materiałów sporządzonych w czasie trwania Wydarzenia oraz dotyczących go, w terminie do 10 dni od zakończenia Wydarzenia, o ile ustalenia indywidualne nie będą stanowić inaczej. Przedstawiciel Mediów powinien opublikować taką ilość materiałów, aby mogła ona zostać uznana za miarodajną. Opinia na ten temat zostanie wydana przez Organizatora na podstawie oceny zaangażowania Przedstawiciela Mediów.

  1. Przedstawiciel Mediów wyraża zgodę na wykorzystanie przez Organizatora  opublikowanych przez niego materiałów dotyczących Wydarzenia w celach marketingowych oraz statystycznych.
  2. Przedstawiciel Mediów z wykorzystaniem opaski medialnej ma prawo wstępu do każdej sali udostępnionej dla Uczestników, do sekcji dla mediów, o ile taka sekcja została określona oraz, za wyraźną zgodą Organizatora, do przestrzeni niedostępnej dla Uczestników.
  3. Zabrania się natarczywego traktowania wszystkich osób przebywających na terenie Wydarzenia.
  4. W przypadku potrzeby uzyskania przez Przedstawiciela Mediów dostępu do wydzielonej strefy niedostępnej dla innych Uczestników, na np. przechowywanie specjalistycznego sprzętu, powinien on ustalić to z Organizatorem indywidualnie. Organizator nie wyznacza specjalnej strefy dla Mediów.
  5. W przypadku niewywiązania się przez Przedstawiciela Mediów z ustaleń indywidualnych i/lub wynikających z § 4 ust. 1, Organizator upomni Przedstawiciela Mediów o konieczności wywiązania się z nich. W przypadku bezskutecznej próby upomnienia się, Organizator podejmie działania w celu wyegzekwowania od Przedstawiciela Mediów opłaty wynoszącej równowartość ceny wejściówki standardowej. W przypadku nieobecności Przedstawiciela Mediów na całym Wydarzeniu z przyczyn losowych, Organizator może umorzyć sprawę i nie podejmować żadnych działań.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do udostępniania w dowolny sposób materiałów Przedstawiciela Mediów dotyczących wydarzenia swoim partnerom, sponsorom oraz innym podmiotom, z którymi nawiązał współpracę marketingową.
  7. Organizator zastrzega sobie prawo do zażądania usunięcia wybranych materiałów opublikowanych przez Przedstawiciela Mediów. Przedstawiciel Mediów zobowiązuje się do wypełnienia takiego żądania. Dotyczy to przede wszystkim fotografii, nagrań wideo i/lub audio, artykułów lub recenzji których wiarygodność zostanie zakwestionowana itp. Przedstawiciel Mediów ma prawo do wystosowania prośby o argumentację takiej decyzji. Organizator nie zobowiązuje się do podania takiej argumentacji.

§5 Postanowienia końcowe

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za pojazdy znajdujące się na terenie Wydarzenia.
  2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione na terenie Wydarzenia bez opieki.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia Przedstawiciela Mediów z terenu Wydarzenia w przypadku naruszenia przez niego postanowień niniejszego Regulaminu.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie w dowolnym momencie, jednocześnie zobowiązując się do poinformowania z wyprzedzeniem o wprowadzanych zmianach wszystkich Przedstawicieli Mediów.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu oraz lokalizacji Wydarzenia lub odwołania go w dowolnym momencie. O podjęciu takiej decyzji Organizator poinformuje niezwłocznie wszystkich Przedstawicieli Mediów.
  6. Wszelkie reklamacje i roszczenia powinny być zgłoszone Organizatorowi niezwłocznie w sposób wyraźny. Reklamacje i roszczenia zgłoszone Organizatorowi po zakończeniu Wydarzenia będą uznane za niezasadne.
  7. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie znajdą przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
  8. Nieznajomość niniejszego Regulaminu nie zwalnia Przedstawiciela Mediów z jego przestrzegania oraz ponoszenia konsekwencji wynikających z jego złamania.